5 תשובות
צריך להעביר לmod של חום
אנונימית
את צריכה לשנות את המזגן לחום ואז את מעלה את המעלות
שואל השאלה:
נו כן אני לא טיפשה חחח אבל כמה מעלות?
נו כן אני לא טיפשה חחח אבל כמה מעלות?
תשני את הmode לחום ושימי מעל ל25 מעלות. אני בדר"כ שמה 28-30.
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
באותו הנושא: