12 תשובות
לדעתי לא, כלומר, זה מביא ציונים טובים,אבל זה לא מראה על חוכמה.
כן אבל לא ברמה מוגזמת
כן
כן.
כל עוד זה לא מונע ממך לחוות דברים שבני נוער אחרים בגילך חווים ולא סוגר אותך כל היום בבית, הכל טוב.
Ta_
חרשן בלימודים? כן
אבל לא יותר מדיי, זה מעמיס מדיי
כן, אבל זה תלוי עד כמה אתה חורש. אם זה מונע ממך לעשות דברים מסויימים אז ממש לא, אבל כל עוד זה במינון, מה רע.
כן, זאת הדרך להצלחה.
מראה בהכרח על חכמה? לא, אבל לא שאכפת למוסדות..