12 תשובות
בטח
כן
לדעתי לא, כלומר, זה מביא ציונים טובים,אבל זה לא מראה על חוכמה.
מאוד
כן אבל לא ברמה מוגזמת
כן
כן.
כל עוד זה לא מונע ממך לחוות דברים שבני נוער אחרים בגילך חווים ולא סוגר אותך כל היום בבית, הכל טוב.
כל עוד זה לא מונע ממך לחוות דברים שבני נוער אחרים בגילך חווים ולא סוגר אותך כל היום בבית, הכל טוב.
חרשן בלימודים? כן
אבל לא יותר מדיי, זה מעמיס מדיי
אבל לא יותר מדיי, זה מעמיס מדיי
כן, אבל זה תלוי עד כמה אתה חורש. אם זה מונע ממך לעשות דברים מסויימים אז ממש לא, אבל כל עוד זה במינון, מה רע.
יאפ
כן, זאת הדרך להצלחה.
מראה בהכרח על חכמה? לא, אבל לא שאכפת למוסדות..
מראה בהכרח על חכמה? לא, אבל לא שאכפת למוסדות..
באותו הנושא: