4 תשובות
מה זאת אומרת?
שואל השאלה:
אין את הכפתור בית
אין את הכפתור בית
אנונימי
יש למטה סוג של פס כזה, את מחליקה אותו למעלה וזה יוצא לך מהאפליקציה וכזה, מצד שמאל של המסך את מחליקה למטה וזה כמו להחליק למעלה מהכפתור של הבית באייפונים עם טאצ', ומצד ימין אני לא ממש זוכרת לול
אה, אתה תתרגל גם לי זה היה קשה בהתחלה אחריי שבוע אתה כבר תלמד ותבין, פשוט תתאמן תמיד על סגירת הכרטיסיות והמשיכה למעלה של הדפים ותשאל גם את סירי והיא תעזור כדי לסגור כרטיסיות צריך "למשוך" מהפס הזה למטה
באותו הנושא: