9 תשובות
אמגג כןן
אני ממש התפחלצתי שראיתי את זה!!!
לשיר ממש התחברתי
והקליפ הרג אותי, היופי שלהם!!!!!
ואני ממש מתגעגעת לשיומין ולדי או
שואל השאלה:
אמלה גמאניי ממממש
ודיאו ושיומין אני ככ מתגעגעגעגעת
ראינו ראינו כמובן שראינו
מימס נדירים, קאמבק טוב+
ראיתי בשניה שיצא
קונצפט מעניין מאוד מאוד, הבדיחות בטוויטר גורמות לי להיחנק מצחוק לגבי הקמבאק
אני מקווה שכשאני אמצא זמן אני אשמע את האלבום
שואל השאלה:
חח לגמרי מדילי
קאי קאי וקאי
את האמת שאני לא מעריצה אבל השיר אחד הקליטים וממש נחמד.
שואל השאלה:
והקאמבק מצויןן
שואל השאלה:
מימיס פרקינגגננגנגנגנג נדירים ברמות