4 תשובות
למה על יבש?
ברור שישרף
אל תשימי כלום עם תשימי קרם ישרוף לך עוד יותר.
שואל השאלה:
לא היה לי זמן
אנונימית
אוי
פשוט תני לזה לעבור על תשימי כלום
עם תשימי משהו יכאב לך הרבה הרבה יותר
פשוט תני לזה לעבור
באותו הנושא: