13 תשובות
כנראה שאיפה שאני גרה
מושב כנראה
בריטניה וארהב ואז לחזור לישראל ולגור במרכז
באילת
אזור מהרכז או אשדוד
בדרום כי אני רוצה להיות חקלאי
או איפה שאני גרה (במושב מהמם) או באיזה עיירה באירופה או משהו כזה
בעיר שלי, בדיוק איפה שאני גרה
מגיל 18 עד שיהיו לי ילדים - באשקלון.
אחר כך אני והבן זוג שלי כנראה נעבור קצת צפונה , כדי שלא יהיו אזעקות, אני לא רוצה לגדל ילדים איפה שיש הרבה אזעקות
אחר כך אני והבן זוג שלי כנראה נעבור קצת צפונה , כדי שלא יהיו אזעקות, אני לא רוצה לגדל ילדים איפה שיש הרבה אזעקות
אנונימית
בכפר אז"ר
בין המרכז לחיפה, במושב ליד הים.
אני אשקלוני במקור, אבל עם התואר שאני עושה עכשיו אין עבודה בדרום
אני אשקלוני במקור, אבל עם התואר שאני עושה עכשיו אין עבודה בדרום
שאלה קשה.
מצד אחד בא לי ארה"ב כי מי לא? מצד שני זאת תרבות שונה, חוקים שונים, ארץ שונה, אנשים שונים, שפה שונה - הכל שונה מדי.
כשהייתי קטן יותר חשבתי שאני אגור בארה"ב בכל מחיר אבל דווקא הארץ הזאת סבבה (יחסית) אז כרגע אני חושב שאשאר פה.
מצד אחד בא לי ארה"ב כי מי לא? מצד שני זאת תרבות שונה, חוקים שונים, ארץ שונה, אנשים שונים, שפה שונה - הכל שונה מדי.
כשהייתי קטן יותר חשבתי שאני אגור בארה"ב בכל מחיר אבל דווקא הארץ הזאת סבבה (יחסית) אז כרגע אני חושב שאשאר פה.
במקום שקט ורגוע.
כנראה מושב.(בצפון)
העיקר שיהיה שקט ורגוע עם שכנים נחמדים וחמדמדים.
כנראה מושב.(בצפון)
העיקר שיהיה שקט ורגוע עם שכנים נחמדים וחמדמדים.
באותו הנושא: