15 תשובות
אם למדתם קוד מורס איכשהו למה לא
ניסינו. המורה לא הבין מה אנחנו עושים והוא העיף אותי לחדר של הרכזת.
אנונימי
תשמע המורים קוראים לזה העתקה...
אני קוראת לזה עבודת צוות!!! :)
לא אל תעשה את זה פשוט תלמד טוב וזהו,כמה שזה מעצבן אבל זה חלק מהחיים בסוף זה עובר תיק תק גם המבחן זה כולה מבחן ולא צריך לעשות מזה כזה סיפור גדול פשוט ללמוד לגשת ולגמור תסיפור
וואי כןן אבל יכעסו עליכם בגלל הדפיקות
אנונימית
live the dream^
לא נמאס לך לקחת בדיחות לא מצחיקות מהאינטרנט?
אנונימית
תראו, לדעתי תנסה ללמד טוב ככה שלא תהיה תלוי בהעתקה כל המבחן, אבל אם מידי פעם אתה נתקע אז זה נראה לי אחלה רעיון לשיטת העתקה כל עוד לא תופסים אתכם
בחיים לא ימאס לי ^^
על אפך וחמתך
שואל השאלה:
פשוט למצמץ
אנונימי
שואל השאלה:
נעשה את זה עם מיצמוצים לא ישימו לב
אנונימי
חחח אם אתם יודעים קוד מורס תנסו זה נראלי יותר קשה להבין מה הם מנסים להגיד מלהבין את המבחן
לא אני בוכה

אף פעם לא ניסיתי אבל אנסה
איך מצמוצים...המורים ישימו לב אם אתם מסתכלים אחד על השני
לא.
אגב ניסיתי לאמץ את זה ולא הלך ככ לא הצלחנו להבין