4 תשובות
לשלוח הודעה
תשלחי מה כבר יש לך להפסיד הוא גם ככה כועס עלייך
אנונימית
תשלחי רוב הסיכויים שהוא שכח אנחנו הגברים קשים עם לזכור
אם הריב בגללו ואת פגועה ממנו,הוא אמור להבין שהוא עשה טעות ושהוא פגע בך והוא זה שצריך לבוא ולבקש סליחה אבל אם את אומרת שלא דיברתם כב ר כמה ימים וזה מקשה עלייך והוא לא פונה אז יכול להיות שהאגו שלו יותר חזק תנסי להגיד לו שאת נפגעת ותראי מה התגובה שלו לגבי זה אבל אל תשמרי דברים בבטן כי אין לך מושג מה הןא מרגיש כרגע וחבל לפספס דבר כזה בגלל שטויות!