3 תשובות
את יכולה גם לצלם מסך
את חייבת להעלות אותו כפרייבט ואז לעשות שלוש נקודות ושמור סרטון ואז את יכולה לשלוח לחברים בוואצאפ את הסרטון מהגלריה
לי נראלי שאפשר צריך להעלות אותו לשתף ואז למחוק.