התחברות הרשמה

איך להשתפר באנסין באנגלית?

אנסין של רמה של כיתה י יא
26 בנובמבר 2019, 15:35
לימוד אנגליתאנסין5 יחידות    
4 תשובות
לעשות המון אנסינים באתר של יואל גבע
ל
ליהי.
לעשות את הרמה של השאלון שלך, לתרגל כמה שיותר מ בגרויות וכאלה
מ
מִשְׂחֲקָן קוֹמוּנִיסְט
לתרגל לתרגל לתרגל
א
אנונימית8800
לתרגל כמה שיותר
ס
סמאש אחי סמאש
באותו הנושא:
איך אפשר להשתפר באנסין באנגלית?
יש לכם טיפים איך להצליח באנסין באנגלית?
52 באנסין באנגלית זה ממש גרוע?
איך אני יכולה להשתפר באנגלית? (כיתה י׳)
אני לא מצליחה להתרכז באנסין באנגלית , מה לעשות?
איך אפשר להשתפר באנגלית?
אני גרועה בקטעי כתיבה באנגלית, איך אני יכולה להשתפר?
תקשיבו אני ממש גרועה באנגלית ואני רוצה להשתפר מה לעשות?
מה לעשות כדי להשתפר באנגלית? כיתה י"א
איך להשתפר באנגלית?
קיבלתי באנסין (וכתיבה) באנגלית 70 עד כמה זה נורא?:/ אני 4 יחידות כיתה י וזה היה אנסין מבגרות