5 תשובות
אייפון קונה עוד שבועיים
אייפון!
שניהם טלפונים מצוינים.
אני אישית מעדיף גלקסי אבל את לא יכולה להשוות את האייפון 11 לגלקסי 10... תחכי לגלקסי 11 ותראי איזה תחרות תהיה לאייפון.
אני אישית מעדיף גלקסי אבל את לא יכולה להשוות את האייפון 11 לגלקסי 10... תחכי לגלקסי 11 ותראי איזה תחרות תהיה לאייפון.
גלאקסי. יש לי וזה טלפון מדהים שווה כל שקל
גלאקסי
אנונימי