5 תשובות
לא אני חי במאה ה 21 בבנין ממוצע
אנונימי
חי ליד מרסיי, זה נחשב בורגני?
ברגון שחי בפריפריה
אני חי במאה ה 21 במישור
אני ממוצא, כמו רוב האנשים בעולם
אני פשוטת עם שחיה בפריפריה