6 תשובות
כי לאנשים לא אכפת משני הבנימינים
נראלי
הרעיון במערכת הבחירות שלנו זה ליצור מצב בו לכל חתך אוכלוסין יהיה מישהו שייצג אותו ואת האידיאולוגיה שלו בכנסת, איך זה קורה?

אדם מוצא את המפלגה שלדעתו הכי מייצגת אותו ותואמת לאידיאלים שלו ולפי כמות המנדטים שהיא מקבלת (אחוז המצביעים מהאוכלוסיה) אז אותה מפלגה יכולה לקבל יותר יצוג בכנסת, זאת אומרת יותר חברי כנסת.

בהצבעות, בחיקוק חוקים ובכל דיון בכנסת לאותה מפלגה גם אם קטנה יש קול, וכל קול משפיע לקידום או הגנה על רעיון מסויים.
למה שאני אתן קול למפלגה שלא תומכת בדעות שלי.
ככול שיהיהי יותר קולות למפלגה שאני רוצה יהיה להם יותר כסאות בכנסת, שזה אומר יותר יצוג של הדעות שלי.
ואני לא תומכת לא ביבי ולא גנץ .
אולי המפלגה שאני רוצה לא תבנה ממשלה אבל לפחות יהיה יותר יצוג.
אנונימית
כי לא לכולם מתאימים שתי המפלגות הראשיות, ככה זה בכל מדינה.
כי אז יש יותר חברים בכנסת מהמפלגה שהם הצביעו לה.