2 תשובות
ככה אני רושמת לחבר שלי:
׳מדהים שלי בוקר טוב אני שמחה שהתעוררתי לעוד בוקר איתך ׳
או: בוקר טוב חיים שלי
או בוקר טוב אהבת חיי
או בוקר טוב אהבה של החיים שלי
׳מדהים שלי בוקר טוב אני שמחה שהתעוררתי לעוד בוקר איתך ׳
או: בוקר טוב חיים שלי
או בוקר טוב אהבת חיי
או בוקר טוב אהבה של החיים שלי
בוקר טוב אהבה שלי, מתגעגעת ♥
לא צריך יותר מדי
לא צריך יותר מדי
באותו הנושא: