2 תשובות
אם את מרגישה שאת עדיין צריכה עזרה תפני לעזרה.
לגבי איפה יסתכלו עלייך, מבחינת חברה וזוגיות מי שבאמת יאהב אותך וירצה להיות בקרבתך זה לא ישנה לו.
בהצלחה
לגבי איפה יסתכלו עלייך, מבחינת חברה וזוגיות מי שבאמת יאהב אותך וירצה להיות בקרבתך זה לא ישנה לו.
בהצלחה
שלום לך אנונימית יקרה,
אני מדמיין את הבילבול בו את כנראה שרויה, מתנדנדת בין רגשות אשמה על מה שעוללת, על מה שהיה עלול לקרות, לבין היותך בעצם במצב שלא היית אחראית לו. אולי גם רגשות האשמה מדירים ממך שינה, מונעים ממך שלוות נפש שהיא כה חיונית לכל בן אנוש. כמה סבל וכאב את אולי סוחבת וגוררת איתך כבר תקופה לא קצרה.
ומצד שני, אולי עצם הכתיבה שלך כאן היא קריאה שאומרת "די!", הגיעה השעה להפסיק לסבול. הגיע הזמן להשתחרר. אולי יש פה גם סימן למוכנות לקבל תמיכה נוספת?
יקרה, אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מתנדבים שלנו נמצאים באתר sahar.org.il כל ערב בין תשע לחצות. אני מזמין אותך להתחבר ולהתכתב בצ'אט עם אחד מאיתנו. אנחנו כאן בשבילך! להקשיב לך, לנסות להבין, ואולי להציע הכוונה, עזרה. אל תישארי לבד במצוקתך.
מקווה לשמוע ממך,
מתנדב בסה"ר
אני מדמיין את הבילבול בו את כנראה שרויה, מתנדנדת בין רגשות אשמה על מה שעוללת, על מה שהיה עלול לקרות, לבין היותך בעצם במצב שלא היית אחראית לו. אולי גם רגשות האשמה מדירים ממך שינה, מונעים ממך שלוות נפש שהיא כה חיונית לכל בן אנוש. כמה סבל וכאב את אולי סוחבת וגוררת איתך כבר תקופה לא קצרה.
ומצד שני, אולי עצם הכתיבה שלך כאן היא קריאה שאומרת "די!", הגיעה השעה להפסיק לסבול. הגיע הזמן להשתחרר. אולי יש פה גם סימן למוכנות לקבל תמיכה נוספת?
יקרה, אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מתנדבים שלנו נמצאים באתר sahar.org.il כל ערב בין תשע לחצות. אני מזמין אותך להתחבר ולהתכתב בצ'אט עם אחד מאיתנו. אנחנו כאן בשבילך! להקשיב לך, לנסות להבין, ואולי להציע הכוונה, עזרה. אל תישארי לבד במצוקתך.
מקווה לשמוע ממך,
מתנדב בסה"ר
באותו הנושא: