12 תשובות
ממש לא
ממש לא
טוב
לא, עצם זה שאתה אומר את זה גורם לי לצחוק עליך
ברור שלא! כל אחד ומה שהוא
לא
חד-משמעית לא!!,
בוודאי שלא אחי היקר !!!,
אני פה כדי לתמוך ולעזור וככה חונכתי
אני מגנה בתוקף כל אדם שיש בו קמצוץ של רוע ושאת הרוע הזה הוא שול עם חצים לאחרים
אשמח לתת לך את כל התמיכה בעולם על כל מה שאתה צריך

איש יקר קבל ממני חיבוק וירטואלי (כמו שאנו הישראלים יודעים לעשות), עם המון אהבת-חינם לך ולכל אחד ואחת באתר הזה
לא.
ממש ממש לא זה הדבר האחרון שאני יעשה לבן אדם