4 תשובות
אה חחח אופסיי חח אני צוחקת פה בקול. חשבתי התכוונת לאסם החברה ולא אסם כאילו.. חח אז לא יודעת אני לא מבינה בזה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא רוצה לגור בשקית פתיתים זה לא נוח במיוחד
אסם? כאילו החברה של הפתיתים? והפסטות? אם כן תקנה את הפסטה תלתלים זה טעים ממש.
אנונימית
אחד שיהיה קל לפוצץ
אנונימי