10 תשובות
די גרועות
איפה הימים של האי?
איפה הימים של האי?
לא טובות
השחקנים גרועים אחד אחד והעלילות מפגרות.
לסיכום נוראיות.
לסיכום נוראיות.
שאם תשאלו את ההורים שלכם הם יגידו שהסדרות שלהם היו יותר טובות
גרועות מאוד.
השחקנים בכלל לא שחקנים והכל כבר ממש לא תמים ונחמד כמו שהוא היה וזה די מבאס שאלו הסדרות שעליהם ילדים גדלים עכשיו..
השחקנים בכלל לא שחקנים והכל כבר ממש לא תמים ונחמד כמו שהוא היה וזה די מבאס שאלו הסדרות שעליהם ילדים גדלים עכשיו..
יש כמה טובות אבל בגדול העל אותו חרא
לא מתאימות לגיל שלנו
אנונימית
איכס.
איפה התקופה שכולם היו רצים הבייתה כדי להספיק לראות גאליס
איפה התקופה שכולם היו רצים הבייתה כדי להספיק לראות גאליס
מזעזעות
תגובה ראשונה
דילן כנראה לא הצליח להציל את העולם בקטע הזה):
לשאלה, זה פשוט עצוב. אני מתגעגעת לימים של החינוכית, בובספוג הישן, ארתור הישן.
דילן כנראה לא הצליח להציל את העולם בקטע הזה):
לשאלה, זה פשוט עצוב. אני מתגעגעת לימים של החינוכית, בובספוג הישן, ארתור הישן.