9 תשובות
לא כי אין לי בנות בשכבה
היתה ביסודי
שואל השאלה:
ומה אתם חושבים עליה? הייתם רוצים לצאת איתה
ומה אתם חושבים עליה? הייתם רוצים לצאת איתה
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
היא עדיין בשכבה שלי, אבל ביסודי היא הייתה כאילו ההכי מקובלת וההכי יפה כולם רצו לשחק איתה.. ולעומתי שהייתי די ביישנית היו לי רק כמה חברות והייתי מסתכלת עליה ורוצה להיות כמוה. היא גם הרשתה לעצמה להגיד מה שהיא רוצה.
עכשיו אני בתיכון והיא איתי בשכבה, עדיין יש לה הרבה חברים היא מהמקובלים שהולכים למסיבות.. לא יודעת יכול להיות שהיא השתנתה באופי שלה כבר לא דיברתי איתה ולא אכפת לי ממנה.. אבל נראה שטוב לה..
עכשיו אני בתיכון והיא איתי בשכבה, עדיין יש לה הרבה חברים היא מהמקובלים שהולכים למסיבות.. לא יודעת יכול להיות שהיא השתנתה באופי שלה כבר לא דיברתי איתה ולא אכפת לי ממנה.. אבל נראה שטוב לה..
אנונימית
יאפ יש אבל זה לא מעסיק אותי אני זו אני והיא זו היא
כי היא היתה שוויצרית וגם קצת שמנה
כן, היא די פרחה ומתנגדת נוראי (היום היא קראה לאמא שלה כלבה וז*נה ליד כל הכיתה)
האמת לא מבינה מה מוצאים בה, היא ממש פרחה ומתנהגת נוראי ואיכשהו יש לה מלא חברים
האמת לא מבינה מה מוצאים בה, היא ממש פרחה ומתנהגת נוראי ואיכשהו יש לה מלא חברים
באותו הנושא: