4 תשובות
בכללי לרכל זה ממש חסר טעם..
עזוב את זה, בייחוד לא על חבר טוב.
יאפ.
תמיד יהיה לך מה להגיד ואתה מעדיף לא להגיד לו את זה בפנים, לגיטימי בהחלט.
אין בן אדם שלא מרכל, אז דיי להתיפייף.
תתבייש לך ותפסיק להיות חבר שלו אתה לא שווה אותו
באותו הנושא: