4 תשובות
זה תלוי רק בך ולא באף אחד אחר, *כל* תפקיד תשמעי תגובול טובות וגם רעות כי זה עניין של השקפה ונקודת מבט השאלה מה את רוצה
יש המון תגובות חיוביות על התפקיד האמתי.
ולגבי אופי השירות שלך (בסיס פתוח או סגור) זה דינאמי ויכול להיות גם פתוח.
לרוב הן עושות חמשושים.
שואל השאלה:
פשוט זה לא אני לשבת מול מסך ולתפעל לוחמים יכולה לתרום הרבה בתפקידים אחרים.
איזה תפקידים יש ללא מיון שאוכל לבקש מהקצין מיון
מתי מתגייסת? אני גם אמורה להיות תצפיתנית וזה גם ממש לא אני לשבת מול מסך וגם חושבת שאני יכולה לתרום יותר.. מפחדת לסרב ולקבל תפקיד יותר גרוע.. עדיין מתלבטת מה לעשות