4 תשובות
אל תחשבי ככה אף פעם
אני מבינה מה את מרגישה בנוגע למשפחה אם את רוצה את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי ונדבר על זה
שואל השאלה:
נמאס לי ממנה כבר
אין לי סיבה לחיות.. פשוט אין לי
אף אחד לא באמת אוהב אותי
יש לי אולי שלוש חברים אמיתיים
אין לי משפחה שאוהבת ותומכת
אז למה לי לחיות? מה המטרה שלי לעזאזל? לסבול? לבכות כל יום? זו המטרה שלי
נמאס לי..
אני רוצה לוותר
אנונימית
אני לא חושבת שהגזמת את האמת זה מגעיל שהיא מדברת אלייך ככה כשרק נכנסת לבית אחרי כמה ימים שהיא לא ראתה אותך, אני יכולה להבין אותך אמא שלי גם כזאת וזה מחרפן אותי לפעמים
זה היה קורה לי הרבה
יעבור