3 תשובות
תלוי עד כמה אבל זה לא משהו שאפסול בגללו מישהי נטו רק בגלל זה (אם זה לא ממש קיצוני)
לא מפריע.
בכללי לא מפריע לי שיער. זה טבעי. אבל בבית שחי זה מוריד.
באותו הנושא: