3 תשובות
כלום.זה רק טסט וזה לא אומר כלום עליה כבן אדם..
Ta_
אין מה לחשוב חוץ מזה שזה לא משנה מתי עברת טסט. העיקר עברת.
אחד האנשים המבריקים שהכרתי גם עבר בטסט שביעי לעומתו אני בגיל שהרוב עם רישיון ולא התחלתי אפילו ללמוד נהיגה
שכל הכבוד!הילוכים זה קשה וכמעט אף אחד לא עובר בראשון.אני בשני עברתי