3 תשובות
כלום.זה רק טסט וזה לא אומר כלום עליה כבן אדם..
אין מה לחשוב חוץ מזה שזה לא משנה מתי עברת טסט. העיקר עברת.
אחד האנשים המבריקים שהכרתי גם עבר בטסט שביעי לעומתו אני בגיל שהרוב עם רישיון ולא התחלתי אפילו ללמוד נהיגה
אחד האנשים המבריקים שהכרתי גם עבר בטסט שביעי לעומתו אני בגיל שהרוב עם רישיון ולא התחלתי אפילו ללמוד נהיגה
שכל הכבוד!הילוכים זה קשה וכמעט אף אחד לא עובר בראשון.אני בשני עברתי
באותו הנושא: