2 תשובות
דברי איתה על זה
לא הגיוני שחברה תשקר לך,אין לה סיבה.
לא הגיוני שחברה תשקר לך,אין לה סיבה.
שואל השאלה:
היא פשוט משקרת כדי לצאת מגניבה אנחנו חברות מאז שאנחנו קטנות היא בת 14 אני 13 וחצי היא נחשבת מקובלת בעיר שלה ולא בא לי להרוס לה
אנחנו לא באותו עיר*
היא פשוט משקרת כדי לצאת מגניבה אנחנו חברות מאז שאנחנו קטנות היא בת 14 אני 13 וחצי היא נחשבת מקובלת בעיר שלה ולא בא לי להרוס לה
אנחנו לא באותו עיר*
באותו הנושא: