7 תשובות
שחק איתה שש בש או שחמט
אתה בטכני?
שואל השאלה:
כן הייתי שם, מחר חוזר לשם למיונים
אנונימי
פשוט תהיה נחמד יותר - תתחיל (אם הסיטואציה נכונה והזמן נכון) בלשאול אותה איך עבר נגיד היום שלה ומה היא צריכה לעשות, תדבר על מה אתה שאתה חושב בנוגע למיונים והיא תרגיש יותר פתוחה. בגלל שאתם באותה מסגרת זה מאוד קל להתחבר לאנשים -תדבר איתה על זה ותנסה להיות relatable וסיפטטי - אנשים בדרכ מתחברים מקשיים שהם חווים ביחד. עם הזמן אני בטוחה שתעברו לשבר על דברים אחרים ותתחברו
שואל השאלה:
כן כרגע האתגר הכי גדול שלי זה לעבור לדבר על דברים אחרים
אנונימי
סבבה, אל תדאג! עם הזמן הכל יבוא, פשוט תמשיך לדבר איתה ולהתעניין, תתחיל גם אתה יותר להפתח אליה ולדבר קצת על מה שקרה לך במהלך היום שלא כל כך קשור לצבא כמו - פספסתי את הרכבת, היה לי קשה לתעורר בבוקר.. דברים קטנים כאלה
בסופו של דבר, אם תתמיד, תשתף ותשאל מה קורה איתה, אתם תעברו להיות קרובים יותר
שואל השאלה:
חחח את לא מבינה כל כך את הסיטואציה, תדמייני שזה כמו לנסות להתקרב למורה שלך אבל מורה שהיא בגילך, אני לא יכול סתם ככה לשאול איך עבר עליה היום או לשתף דברים לא קשורים
אנונימי