8 תשובות
הן עוזרות ברור אבל כל גלולה את צריכה לקחת כמה פעמים ביום אם את מפספסת אחת יש סיכוי שאת תכנסי להריון ניראלי אני לא בטוחה בזה
כל עוד את לוקחת גלולות באופן קבוע בלי לפספס ולא עושה דברים שיבטלו את השפעת הגלולות (למשל נטילת אנטיביוטיקה, עישון וכו) אז את מוגנת.
גלולות מונעות ממך לבייץ ככה שגם כשאת על הגלולות הריקות לפני מחזור, את מוגנת.
שואל השאלה:
ברור אני לא מעשנת ולא לקחתי אנטיביוטיקה , השאלה שלי אם בימים של הגלולה הלא פעילה יש סיכוי להיכנס להיריון כי שכבנו. וזה קריטי אם החודש הייתי לוקחת את הגלולה באיחור של שעה שעתיים?
לא אין אפשרות, כי אין ביוץ בכלל כל עוד את לוקחת גלולות
ואם מדי פעם קרה שלקחת את הגלולה באיחור של שעה שעתיים זה לא נורא אבל עדיף לקחת בשעה קבועה. שימי לך שעון מעורר בטלפון
שואל השאלה:
אז אין מצב שאכנס להיריון נכון?
שום אמצעי מניעה הוא 100%. גם קשירת חצוצרות לא
אם את רוצה להסיר ספק ולהיות בטוחה, תקחי גלולות באופן תקין וגם תשימו קונדום.
שואל השאלה:
נפרדנו.. אבל אני שואלת בשביל להסיר ספק.. אם הסקס נעשה בלקיחת גלולות דמה אני אכנס להיריון?
רוב הסיכויים הם שלא.
באותו הנושא: