4 תשובות
כרטיסיות
תעשה כאילו אתה עושה הרצאה
שואל השאלה:
כן אבל עכשיו אנחנו ב עיוני
אנונימית
תקשיבי, צר לי להגיד לך אבל ההחייאה זה החומר הכי בסיסי והכי קל לכן אני ממש ממליצה לך להכין את עצמך.
בלי קשר תקשיבי טוב בשיעורים זה הכי יעזור לך.
דבר שני ממש ממליצה לך ללמוד עם חברים ולנסות באמת להבין את הדברים.
אם יש לך שאלות מוזמנת לשאול אותי או את אחד המדריכים שלך.
בהצלחה