9 תשובות
וואי כן
אני
במחשב הייתי שומע
במחשב הייתי שומע
הכי מתגעגעת לזה וואי
הרגע הזה שאני שלוש שנים באתר הזה ולא שמעתי את זה
שואל השאלה:
אימלה אני זוכרת איך נבהלתי כששמעתי את זה לראשונה
אימלה אני זוכרת איך נבהלתי כששמעתי את זה לראשונה
אמ.. לא זוכרת ששמעתי משהו כזה.
^כי העלימו את זה עם העדכון החדש לפני כמעט שנתיים.
זה היה נורא
עשית לי עכשיו פלאשבק לקפיצה שקפצתי ב1 בלילה ששמעתי פססטט בפעם הראשונה מהמחשב xd חשבתי שיש איתי מישהו באותו רגע והסרטים שעברו לי בראש הצילו חחחחחח
באותו הנושא: