17 תשובות
מי שיאהב אותך יאהב אותך בגלל מי שאת היופי זה רק בונוס
יופי זה סהכ בונוס זהו זה סהכ הכל זה אופי
חח עצם זה שאת לא אומרת שאת מכוערת אלא מבינה שאת באמצע הייתה גורמת לי לצאת איתך
אצל הרבה בנות זה קוטבי, או שאני יפה או שאני מכוערת אין אמצע
יפה שאת מגדירה את עצמך באמצע
אצל הרבה בנות זה קוטבי, או שאני יפה או שאני מכוערת אין אמצע
יפה שאת מגדירה את עצמך באמצע
אולי בעינייך את
לא יפה אבל זה עיניין של טעם יש אנשים שיחשבו שאת יפה ויש אנשים שתהיי פחות הטעם שלהם וגם אני ממליצה לך תתחילי לאהוב את עצמך
לא יפה אבל זה עיניין של טעם יש אנשים שיחשבו שאת יפה ויש אנשים שתהיי פחות הטעם שלהם וגם אני ממליצה לך תתחילי לאהוב את עצמך
ברור שכן. לא כולם מתאהבים לפי מראה חיצוני, זאת רק המעטפת והבפנים זה מה שאנשים באמת ימשכו עליו וישארו איתך בגללו.
שואל השאלה:
אני חושבת שזו פשוט מודעות עצמית. אני יודעת שאני לא יפה אבל אני גם לא מכוערת. אני לא שום דבר קיצוני אני פשוט באמצע. לא אחת שעשו לה שיימינג על מראה (זה נוראי אבל קורה) ולא אחת שכולם רוצים..
בכל מקרה יש בי הרבה יותא מרק המראה אני פשוט לא יודעת אם מישהו יטרח לחפש בכלל..
אני חושבת שזו פשוט מודעות עצמית. אני יודעת שאני לא יפה אבל אני גם לא מכוערת. אני לא שום דבר קיצוני אני פשוט באמצע. לא אחת שעשו לה שיימינג על מראה (זה נוראי אבל קורה) ולא אחת שכולם רוצים..
בכל מקרה יש בי הרבה יותא מרק המראה אני פשוט לא יודעת אם מישהו יטרח לחפש בכלל..
אנונימית
חח פשוט אהבתי את זה שאת לא כזאת בכוונה כמו הרבה שממש רוצות צומי
חברה שלי זה כזה : אוי מאמי אני נראית כמו סוס
עכשיו זה נטו בשביל שאני אגיד לה
לא חיים , את בר רפאלי
לא אוהב את ההתמסכנות והנחיתיות שיש להרבה
חברה שלי זה כזה : אוי מאמי אני נראית כמו סוס
עכשיו זה נטו בשביל שאני אגיד לה
לא חיים , את בר רפאלי
לא אוהב את ההתמסכנות והנחיתיות שיש להרבה
אל תדאגי, תאמיני לי שמראה זה רק ההתחלה של כל דבר, אם הבן אדם יראה שאת מעניינת והוא נהנה להישאר איתך אז לא יהיה אכפת לו ממראה. חוץ מזה, לכל אחד יש טעם שונה באנשים, אז המראה "האידיאלי" נע בין אדם לאדם
כל הבנות יפות, גבר יאהב אותך במה שיש לך.
כן
מישהו יאהב אותך איך שתאהבי את עצמך,
מישהו יאהב אותך איך שהוא אוהב את עצמו.
מישהו יאהב אותך איך שהוא אוהב את עצמו.
אם יש לך אופי כזה טוב בסופו של דבר זה מה שבאמת מושך גבר
מאמי, מתאהבים מהאופי, היופי הוא בסך-הכול תוסף.
אני ממש מבינה אותך, כי לא חשבתי שבן זוגי יאהב אותי ושאני פחות ממנו, אבל הוא יותר התייחס לאופי שלי מאשר למראה. תזכרי שכל אחד מאיתנו נשמה, והאהבה האמיתית חודרת לנשמה. ואל תדאגי, היופי לרוב משקף את האופי שלנו. אני בטוחה שאת אישיות טובה.
אני ממש מבינה אותך, כי לא חשבתי שבן זוגי יאהב אותי ושאני פחות ממנו, אבל הוא יותר התייחס לאופי שלי מאשר למראה. תזכרי שכל אחד מאיתנו נשמה, והאהבה האמיתית חודרת לנשמה. ואל תדאגי, היופי לרוב משקף את האופי שלנו. אני בטוחה שאת אישיות טובה.
הרוב המוחלט ממוצעים במראה, וזה לא מפריע להם למצוא זוגיות.
חוץ מזה אפשר לעבוד על מה שכן ניתן לשיפור, גוף למשל, ולהיראות יותר מושכת.
חוץ מזה אפשר לעבוד על מה שכן ניתן לשיפור, גוף למשל, ולהיראות יותר מושכת.
יאהבו אותך תמיד!
שואל השאלה:
מישהו אמר שאני חושבת שאני מכוערת?
אני לא מכוערת אני פשוט רגילה
מישהו אמר שאני חושבת שאני מכוערת?
אני לא מכוערת אני פשוט רגילה
אנונימית
ואמנם יופי מושך ומדליק אבל מה שמחזיק את הכל זה האופי.
באותו הנושא: