אני ובחור שהכרתי הינו צריכים להיפגש היום לראשונה אחרי תקופה שאנחנו מדברים, ואמרתי לו שידבר איתי לפני, כדי שנחליט מראש לאן כדאי ללכת ואיפה ניפגש וזה.. ושלא באלי שנחליט כשניפגש .. רציתי מראש לקבוע בלי יותר מידי פדיחות.. וביקשתי שיארגן לנו נרגילה אם יש (אנחנו בני 22 פלוס )ושיעדכן .. כעבור עשרים דק אני רואה שהוא ראה את ההודעה ולא ענה עלזה ואחרי כמה דק התקשר, אני עושה לו מה איפה אתה? הוא עושה לי אני בדרך אלייך .. עשר דק אני אצלך.. עכשיו אני לא מאורגנת, השיער לא תקין, אני בפיגמה .. כלום !! וזה ממש עיצבן אותי, כי וואלה אחי לא אמרתי לך לצאת למה יצאת? אני אפילו לא מאורגנת וגם מי יוצא בלי להגיד שהוא יוצא? בסוף הוא הגיע כבר לשכונה שלי ואני כולי לא מאורגנת, ומרוב עצבים כבר התלבטתי אם לצאת או לא.. בסוף העדפתי כבר שיסע בחזרה הביתה כי היה לוקח לי ים זמן (כשהוא הגיע לשכונה רק החלטתי מה ללבוש ) בסוף נסע! .. וזהו לפי דעתי יצאתי בסדר גמור הוא זה שהחליט על דעת עצמו מתי לצאת זה כבר בעיה שלו..