3 תשובות
שיהיה לו הומור
שנגיד את האמת
ושלא יבגוד בי
שנגיד את האמת
ושלא יבגוד בי
שתתן לי אהבה ואני לה
שלא יצפה ממני לדבר (חחח)
ואני לא מצפה לדבר, אלא מבקשת, ואם הוא מסרב זה בסדר(:
אני רוצה שתהיה לנו תקשורת כנה ופתוחה
לא לקחת אחריות אחד על השני
לא להזדקק אחד בשני
ללמוד לא להצטרך זה את זו
ללמוד להתמסר לאהבה יחד
להסכים להיפגע
ואני לא מצפה לדבר, אלא מבקשת, ואם הוא מסרב זה בסדר(:
אני רוצה שתהיה לנו תקשורת כנה ופתוחה
לא לקחת אחריות אחד על השני
לא להזדקק אחד בשני
ללמוד לא להצטרך זה את זו
ללמוד להתמסר לאהבה יחד
להסכים להיפגע
באותו הנושא: