6 תשובות
על פי היהדות- גיהנום, גורלם חתום מראש
תלוי בבן אדם שהם, לא בנטייה המינית שלהם.
זה לא רק לפי זה...
גם סטרייט יכול ללכת לגיהנום
זה תלוי במעשים שלו לאורך כל החיים.
גם סטרייט יכול ללכת לגיהנום
זה תלוי במעשים שלו לאורך כל החיים.
שואל השאלה:
נכון, אבל נגיד אם היה להט"ב "שומר מצוות" ואחד שהוא סטרייט ושומר מצוות, הלהט"ב יילך לגהינום בגלל שהוא עבר עבירות חמורות של משכב זכר, והסטרייט ילך לגן עדן נכון?
נכון, אבל נגיד אם היה להט"ב "שומר מצוות" ואחד שהוא סטרייט ושומר מצוות, הלהט"ב יילך לגהינום בגלל שהוא עבר עבירות חמורות של משכב זכר, והסטרייט ילך לגן עדן נכון?
אנונימי
אם מסתכלים על זה מראיה דתית שהרי חיים אחרי המוות בצורה הזו מנוכסים לדת...לגיהנום, זה חטא רציני על פי התורה.
על פי היהדות - אם הוא לא ביצע שום עבירה (-משכב זכר) והדחיק את המחשבות ה"רעות" הוא לא בהכרח ילך לגיהינום
באותו הנושא: