6 תשובות
שואל השאלה:
באסהה
באסהה
אנונימית
האפליקציה ממש נדפקה הפרסומות האלה הרסו את האפליקציה וגם לי יש את התקלות האלו
אצלי דווקא היא מתפקדת ממש טוב אבל רק הפרסומות מעצבנות
גם לי זה קורה אני אנסה להסביר,
את שמה את השיר,
יוצאת מהאפליקציה,
מחשיכה מסך
לוחצת על פליי במסך עצמו
לוחצת את פליי בכזה שמעלים איפה שמתחברים לבלוטוס ולווייפיי ומשנים בהירות.
וזהו..
זה ממש לא מובן אני יודעת
את שמה את השיר,
יוצאת מהאפליקציה,
מחשיכה מסך
לוחצת על פליי במסך עצמו
לוחצת את פליי בכזה שמעלים איפה שמתחברים לבלוטוס ולווייפיי ומשנים בהירות.
וזהו..
זה ממש לא מובן אני יודעת
שואל השאלה:
מאוד חחח
מאוד חחח
אנונימית
כן סורי אבל תנסי פשוט ברגע שאת יוצאת מהאפליקציה ללחוץ פליי מכל מקום שמראה לך המסך..
מקווה שתצליחי חחחחחח
מקווה שתצליחי חחחחחח
באותו הנושא: