התחברות
הרשמה
עוברת מגלאקסי לאייפון ויש לי 2 שאלות למי שמבין
פעם היה לי אייפון וחשבון של אפל סטור, אם אתחבר אליו יושחזרו לי דברים כמו תמונות, אפליקציות, אנשי קשר וכו' ?
אני יודעת שהגיבו של הוואטספ שלי כרגע הוא על חשבון הג'ימייל שלי ושבאייפון הוא על חשבון האפל סטור, תהיה לי אפשרות לשחזר את הוואטספ ?
23 בנובמבר 2019, 19:20
Galaxy
iphone
2 תשובות
כן
Z
ZOMBIET
כן לשתי שאלות
אנונימי
באותו הנושא:
שאלת המאה: אייפון vs גלקסי?
תגידו אם אני עוברת מגלאקסי לאייפון השיחות בוואצפ נשארות?
שאלת השאלות- אייפון או גלקסי?
שאלת היום. אייפון או גלקסי חחח.?
שאלת השאלות : אייפון או גלקסי ?
במה אייפון יותר טוב מגלקסי?וסמה גלקסי יותר טוב מאייפון?
חייבת עזרה! עוברת מגלקסי לאייפון
שווה להחליף טלפון מגלאקסי 8 לאייפון 7?
איזה טלפון עדיף - אייפון xs, אייפון xr, גלקסי s10, גלקסי +s10 ?
איך מעבירים הודעות/תמונות/סרטונים וכו מגלאקסי לאייפון?
עוברת מאייפון שש לאייפון שמונה פלוס