10 תשובות
זה נושא מעולה יש בו המון תוכן .
ואת יכולה לעשות במקום יציאה מהארון תעשי על הקהילה הלהטבית כמו היציאה מהארון נישואים וכל העניין של איסור אימוץ
בהחלט יש בו מלא תוכן, דווקא מעניין לכתוב על זה עבודה. אפשר לעשות עם זה הרבה דברים.
שואל השאלה:
אמרתי למורה שלי ואמר שהקהילה הלהטבית בכללי זה נושא גדול אז אמר שאני יבחר נושא אחד שבתוכו
אנונימית
כן
זה רעיון ממש ממש יפה
את מהקהילה?
שואל השאלה:
כן אני לסבית
אנונימית
אז דבר ראשון ממש מעריכה אותך, כי להיות חלק מהקהילה זה ממש קשה
דבר שני, אולי תשתפי מהחוויות שלך מהיציאה מהארון...
התלבטויות....
כן, זה נושא מעולה.
את יכולה לדבר על כך שבעבר קיבלו הרבה פחות אנשים כאלו ושהיום החברה שלנו פתוחה יותר.
בנוסף, אם זה פרוייקט ממש גדול את יכולה לצרף את הסיפור של האדם הראשון אשר יצא מהארון-
כן, תוכלי להסביר מה עובר עלייך
בנוסף לכך - אם יש אנשים שצוחקים עלייך הם יכולים להבין אותך...
כן.