7 תשובות
מסכימה
אבל זה לא כוולם
אבל זה לא כוולם
כי הם נהנים מהחיים ולא עסוקים בלהתמרמר, הם חיים באליטה התרבותית ובעיר הכי טובה בישראל
שואל השאלה:
רמבמיסט מה הקשר? הנה אתה גם מתנשא
הם חיים במדינה הזאת הם לא יכולים לחיות בבועה בלי לדעת מה קורה
לחיות בסרט שרק תל אביב קיימת
והיא ממש לא העיר הכי טובה בישראל
רמבמיסט מה הקשר? הנה אתה גם מתנשא
הם חיים במדינה הזאת הם לא יכולים לחיות בבועה בלי לדעת מה קורה
לחיות בסרט שרק תל אביב קיימת
והיא ממש לא העיר הכי טובה בישראל
אנונימית
השאלה במה את חושבת שזה מתבטא? שהם לא מעלים על זה פוסטים? לא חושבת שזאת התנשאות הם פשוט חיים את החיים שלהם. גם להיות "סלב" זה לא דבר קל בין אם זה שחקן שצריך לזכור מיליון טקסטים או זמרים שיש להם המון חזרות, בקושי יש להם זמן לראות פרק בטלוויזיה. זה שהם לא מפרסמים על כמה המצב נורא לא הופך אותם למתנשאים
שואל השאלה:
לא דווקא פוסטים הכל ביחד
יש כאלה שהם נראים יותר נגישים נגיד, או כאלה שנותנים תחושה שהם חיים במציאות ולא בתוך איזה סרט
כל ההתייפייפות של חלק מהם, נראים לא מודעים לכלום לא קשור רק לפוסטים
או באתרי רכילויות שמעלות זה וזה נשרט והלך לבית חולים
כיאלו זה מה שמעניין
חלק מהם נראים חיים בתוך סרט ולא במציאות נראים לא נגישים וכל היום מתלבשים כיאלו הם על השטיח האדום
הבגדים פחות קריטים, קצת קשה להסביר אבל יש כאלה שמאוד משדרים את זה
התנשאות, חוסר ידע וכל מיני
ניסיתי להסביר הכי טוב שאני יכולה
לא דווקא פוסטים הכל ביחד
יש כאלה שהם נראים יותר נגישים נגיד, או כאלה שנותנים תחושה שהם חיים במציאות ולא בתוך איזה סרט
כל ההתייפייפות של חלק מהם, נראים לא מודעים לכלום לא קשור רק לפוסטים
או באתרי רכילויות שמעלות זה וזה נשרט והלך לבית חולים
כיאלו זה מה שמעניין
חלק מהם נראים חיים בתוך סרט ולא במציאות נראים לא נגישים וכל היום מתלבשים כיאלו הם על השטיח האדום
הבגדים פחות קריטים, קצת קשה להסביר אבל יש כאלה שמאוד משדרים את זה
התנשאות, חוסר ידע וכל מיני
ניסיתי להסביר הכי טוב שאני יכולה
אנונימית
לא חושבת שצריך לשפוט אותם, בכל זאת הם לא פוגעים בנו אנחנו לא פוגעים בהם, בקשר לעיתונים לרוב זה לא באשמתם זה התקשורת שמחפשת רכילויות מעניינות אז הם עושים רעש על כל פיפס קטן ההוא חולה וההיא לא שמה אתמול איפור שאותי באופן אישי פחות מעניין. אבל יש סיבה שיש מדור שלם שהוא לרכילות, יש כאלה שזה מעניין אותם אבל אני בטוחה שגם המפורסמים לא תמיד מתים על הרעיון שיפרסמו כל פרידה או ריב שלהם, אבל אנשים שעובדים בפפרצי זאת העבודה שלהם בלי קשר למצב במדינה, בקשר בגדים. בואי אני באופן אישי לא הייתי רוצה שיתפסו אותי עם בגדים של אלוהים ישמור ושיער שנראה כאילו יצאתי מטורנדו ויפרסמו את זה בכל באינטרנט. המפורסמים יודעים שיש אנשים שמתים לצלם אותם ולעלות לאינטרנט כל דבר הכי קטן אז לפחות שהם יראו טוב כשזה עולה.
שואל השאלה:
לא שופטת אותם כיאלו רק אמרתי את מה שהיה לי על הלב
בסוף שיעשו מה שבאלהם אני לא מאלה שאומרים דברים רעים לאנשים באינסטגרם או משהו כי אני רוצה לתת לכל אחד לחיות את חייו
אבל הרגשתי שאני חייבת לכתוב את זה
פשוט לא יודעת איך להסביר יש חלק שנותנים הרגשה שהם לא קושרים למדינה יש להם מדינה קטנה משל עצמם
חלק גם נותנים הרגשת התנשאות באשמתם או לא באשמתם
חלק באמת חיים בסרט, למשל שהיה ירי
לא זוכרת מה עם פעמים קודמות אבל הפעם האחרונה בזמן שאני מתתי מדאגה למשפחה שלי וחשבתי על זה חלק גדול מהיום שלי
בזמן שדודה שלי רושמת לנו דברים שקורים להם
הם כיאלו ממשיכים כרגיל, חלק מהם רשמו, דיברו, חלק הלכו לבקר ולשמח ילדים שזה מה שגורם להרגיש חיבור ואני יודעת שהם לא חייבים לכתוב אבל זה הרגיש קצת כמו התעלמות שוב אני לא מצליחה להסביר את זה עד הסוף אבל כיאלו הם חיים בעולם משל עצמם
בקשר לבגדים אמרתי שזה פחות משהו שגורם לתחושה
אבל נגיד יש כאלה שרואים אותם לפעמים בבגדים קצת פחות יפים ומושקעים, לא מכוערים כן? אבל בגדים רגילים
יש כאלה שלא מציגים רק את הצד המושלם
וזה מה שנותן את החושה הטובה יותר התחושה שהוא באמת יוצר קרוב אלינו לאורח חיים שלנו, שהוא לא חי בבועה
שיש לו חיים רגילים והוא לא "סופרמן" ויש כאלה שפשוט נראה שלא מעניין אותם יותר מדי ולא אכפת להם יותר מדי
הם חיים בתל אביב וזהו החיים שלהם מושלמים וזה נותן תחושה פחות טובה לגביהם (לפחות אצלי) שוב לא בטוח שזה נכון ואני לא יכולה לדעת מה אנשים חושבים ומה מעניין אותם
אבל זה תחושות שהם יוצרים, בסוף שכל אחד יחיה את חייו
אני אישית אתחבר יותר לכאלה שמראים גם שלא הכל מושלם ושגם הם לובשים טרנינג וטי שרט
ושגם להם יש חיים רגילים והם לא עפים על עצמם או חיים בבועה
לא שופטת אותם כיאלו רק אמרתי את מה שהיה לי על הלב
בסוף שיעשו מה שבאלהם אני לא מאלה שאומרים דברים רעים לאנשים באינסטגרם או משהו כי אני רוצה לתת לכל אחד לחיות את חייו
אבל הרגשתי שאני חייבת לכתוב את זה
פשוט לא יודעת איך להסביר יש חלק שנותנים הרגשה שהם לא קושרים למדינה יש להם מדינה קטנה משל עצמם
חלק גם נותנים הרגשת התנשאות באשמתם או לא באשמתם
חלק באמת חיים בסרט, למשל שהיה ירי
לא זוכרת מה עם פעמים קודמות אבל הפעם האחרונה בזמן שאני מתתי מדאגה למשפחה שלי וחשבתי על זה חלק גדול מהיום שלי
בזמן שדודה שלי רושמת לנו דברים שקורים להם
הם כיאלו ממשיכים כרגיל, חלק מהם רשמו, דיברו, חלק הלכו לבקר ולשמח ילדים שזה מה שגורם להרגיש חיבור ואני יודעת שהם לא חייבים לכתוב אבל זה הרגיש קצת כמו התעלמות שוב אני לא מצליחה להסביר את זה עד הסוף אבל כיאלו הם חיים בעולם משל עצמם
בקשר לבגדים אמרתי שזה פחות משהו שגורם לתחושה
אבל נגיד יש כאלה שרואים אותם לפעמים בבגדים קצת פחות יפים ומושקעים, לא מכוערים כן? אבל בגדים רגילים
יש כאלה שלא מציגים רק את הצד המושלם
וזה מה שנותן את החושה הטובה יותר התחושה שהוא באמת יוצר קרוב אלינו לאורח חיים שלנו, שהוא לא חי בבועה
שיש לו חיים רגילים והוא לא "סופרמן" ויש כאלה שפשוט נראה שלא מעניין אותם יותר מדי ולא אכפת להם יותר מדי
הם חיים בתל אביב וזהו החיים שלהם מושלמים וזה נותן תחושה פחות טובה לגביהם (לפחות אצלי) שוב לא בטוח שזה נכון ואני לא יכולה לדעת מה אנשים חושבים ומה מעניין אותם
אבל זה תחושות שהם יוצרים, בסוף שכל אחד יחיה את חייו
אני אישית אתחבר יותר לכאלה שמראים גם שלא הכל מושלם ושגם הם לובשים טרנינג וטי שרט
ושגם להם יש חיים רגילים והם לא עפים על עצמם או חיים בבועה
אנונימית