4 תשובות
בהגדרות
יש למעלה סמל של דגל
שואל השאלה:
איפה יש הגדרות?
איפה יש הגדרות?
אנונימית
הגדרות למעלה אם אני לא טועה בסמל של דגל
באותו הנושא: