6 תשובות
לכי לפסיכולוג שיאבחן אותך.
סטיפס זה לא המקום לבדוק את זה.
את סתם תקבלי מסקנות לא נכונות.
סטיפס זה לא המקום לבדוק את זה.
את סתם תקבלי מסקנות לא נכונות.
לחתוך את עצמך, לחשוב שאתה לא רצוי , ושאף אחד לא סובל אותך,רצון כבד להתאבד
אנונימית
דכדוך רוב שעות היום, תחושת של ריקנות, דימוי עצמי נמוך, מחשבות אובדניות ועוד... וכמובן שזה נמשך תקופה ארוכה ולא סתם יום באסה או תקופה קטנה.
בכל מקרה אני ולא אף אחד מפה יכול להגיד לך אם את בדיכאון, צריך ללכת לפסיכולוג הוא יודע הכי טוב
תרגישי טוב:)
בכל מקרה אני ולא אף אחד מפה יכול להגיד לך אם את בדיכאון, צריך ללכת לפסיכולוג הוא יודע הכי טוב
תרגישי טוב:)
שואל השאלה:
לא אמרתי שאתם תקבעו
רציתי לשאול לדעת באופן כללי
לא אמרתי שאתם תקבעו
רציתי לשאול לדעת באופן כללי
לא בהכרח לחתוך/שיהיו מחשבות אובדניות^^^^^
תחפשי את השאלה שלך דרך גוגל תמצאי הרבה תשובות ממקורות אמינים יותר.
אל תהיי בטוחה ואל תאבחני את עצמך, האבחנה המוטעת הזאת באמת יכולה לגרום לך לסבול, אל תשכחי שהכל בראש.
אם עובר עלייך משהו תשתפי מישהו, אם זה קיצוני יותר תבקשי מההורים פסיכולוג זה יכול לעזור גם אם אין דיכאון.
תחפשי את השאלה שלך דרך גוגל תמצאי הרבה תשובות ממקורות אמינים יותר.
אל תהיי בטוחה ואל תאבחני את עצמך, האבחנה המוטעת הזאת באמת יכולה לגרום לך לסבול, אל תשכחי שהכל בראש.
אם עובר עלייך משהו תשתפי מישהו, אם זה קיצוני יותר תבקשי מההורים פסיכולוג זה יכול לעזור גם אם אין דיכאון.
אנונימית
כאבי ראש/בלתי מוסברים
רצון לבכות בלי סיבה
כעסים מכל דבר קטן
עייפות
אי שקד
רעב מוגבר/אין לך רצון לאכול
הפרעות שינה או שינה מרובה
תחושת חוסר ערך ואשמה
עייפות
חוסר אנרגיה
מחשבות על מוות
רצון לבכות בלי סיבה
כעסים מכל דבר קטן
עייפות
אי שקד
רעב מוגבר/אין לך רצון לאכול
הפרעות שינה או שינה מרובה
תחושת חוסר ערך ואשמה
עייפות
חוסר אנרגיה
מחשבות על מוות
באותו הנושא: