8 תשובות
אז תציעי לחברים שלך לצאת
שואל השאלה:
עוד פעם... אין לי למי
אנונימית
את אמרת שכולם קובעים תכניות, זה לא אומר שאין לך למי להציע..
אם יש לך למי להציע, אז תשאלי אותם, אם יש לכם קבוצת וואטסאפ או משהו כזה. ואם הם אף פעם לא רוצים לצאת איתך, אז מה הם שווים בתור חברים?
תנסי להכיר אנשים שנראים לך נחמדים מהבסיס.
תכירי אנשים חדשים מהבסיס (:
שואל השאלה:
אין לי למי להציע אני מרגישה שאין לי יותר חברים בכלל וכנראה זה המצה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אין לי חברים מהבסיס זה בסיס חדש
אין לי למי להציע לצאת כי כולם קובעים תוכניות
אנונימית
אין לך חברים מהבסיס שאת יכולה לצאת איתם? או סתם חברים מפעם
תנסי ליזום יציאה בעצמך?
אני חוזר שושים וגם לא יצאתי כבר איזה שבועיים, מבין אותך
באותו הנושא: