9 תשובות
שמאלני חלשלוש שלא מבין מהחיים שלו נודר
רק ביבי !!!
אנונימי
צודק במיליון אחוז, זה קול השפיות בתוך ים הקונספרציות שצפות באוויר.
מעריך את ראש הממשלה, אבל שינהל את המאבק שלו באופן פרטי ולא יגרור את כל המדינה למאבק הזה, כי זה עלול להיגמר רע.
גם מנדלבליט( איש ימין מובהק שהגיש את כתבי האישום נגד נתניהו והיה גם מזכיר הממשלה של נתניהו) אמר שהמצב כרגע מאוד שברירי. חובה להרגיע את הרוחות
הוא כתב יפה, גם אני מאמין שנתניהו חותר למלחמת אחים
צודק.
הצדק איתו, אני חושבת בדיוק כך.
ימני שפוי. ביבי חולה נפש
למרות ששמאלנים הרבה יותר שפויים
מסכים, ככה צריך, אבל מר דאום צריך להבין, מלחמת אחים, כבר מזמן יש פה.
לצערי הרב אני מסכימה