5 תשובות
כל העולם היה מתפוצץ כמו קצר
כולם מתים
יש התחממות גלובלית היא פשוט נעשית יותר ויותר גרועה בהתחלה הקרחונים ימסו מה שיגרום לשיטפונות בכל העולם וצונמיים וזה יגרום למוות של המון אנשים ואז העולם יתחמם יותר המים כמראה יתאדו ואז הכל יהיה רותח ועל הגומי ימס כל הנעליים הצמיגים של המכוניות הכל וזה גם יגדיל את החור באוזן מה שיגרום לעוד יותר חום ואז יתחילו התלקחויות פתאומיים מלא שריפות ואנשים ימותו ממכות שמש סתם ככה ישרפו או שיתפוצץ עליהם המכונית כי הדלק עלה באש
שואל השאלה:
כתבתי התקררות גלובלית וזה בטעות יצא התחממות אופס חח
לפני 60 מליארד שנה פגע אסטרואיד בכדור הארץ והוא גרם לענן אבק עצום לחסום את אור השמש והדבר גרם להתקררות עולמית.
הטמפרטורה צנחה מאוד, היה מחסור באור שממש וצמחים רבים לא שרדו, חיות שדרשו תזונה צמחונית גדולה מתו כי לא היו להם מספיק מקורות מזון והדבר השפיע על טורפים שהיו ניזונים מאותם בעלי חיים, היה עידן קרח וחיות שהיו מותאמות לאקלים חם לא הסתגלו ברוב המקרים ומינים רבים נכחדו, פני השףטח השתנו ושכבות הקרח התפשטו מהקטבים.