3 תשובות
גם אני בעד נוגדני החימצון שביין האדום. את היתרונות שבבירה מקבלים מדגנים מלאים
ככה ככה, עדיף יין אדום
בירה לבנה אינה בריאה לאף אחד. לא לגברים, לא לנשים ולא לנהגים.