4 תשובות
לא צריך לשנוא, כלבים לא אשמים בזה שחלק מבני האדם כל כך מגעילים ולא יודעים להעריך חיה איכותית כמו חתול
אנונימית
כןץ וגם מאמצים יותר כלבים מאשר חתולים.
ואני אישית גם מאוד אוהבת כלבים אך חבל לי על החתולים. ואני רוצה לאמץ אחד.

לא צריך לשנוא כלבים סה"כ בעל חיים. בדיוק כמו חתול. פשוט אנשים יותר מעדיפים כלבים מאשר חתולים.
אנונימית
צודקת, חתולים הם הרבה יותר.
תזרקי מהחיים שלך את האנשים האלה ותאהבי כלבים,נכון זה לא חתול, אבל זה נשמה טובה ונקייה מדאגות