4 תשובות
לא!!! ליטרלי לא!
זה לא חיים בעיני.
זה לא חיים בעיני.
לא
לא
כי אני רוצה להשאר בנאדם רנדומלי שלא כל העולם מכיר אותו
אני אוהבת את השקט שלי
כי אני רוצה להשאר בנאדם רנדומלי שלא כל העולם מכיר אותו
אני אוהבת את השקט שלי
שואל השאלה:
אני לא וגם הכסף שלה לא כזה מעניין אותי
אני לא וגם הכסף שלה לא כזה מעניין אותי
אנונימית
באותו הנושא: