2 תשובות
לא פאדיחה.. תצא גנטלמן ותגיד לה סורי אני מצטער לא ידעתי שיש לך חבר ואני מכבד את זה. קורה.. אחכ תגיד שהכל בסדר ושתישארו ידידים ותשנה נושא.. תבטל את המסעדה או שכבר הלכת אבל לא משנה חחח
אנונימית
תגיד לה שאתה מצטער עזוב את זה שזה פדיחה ופעם הבאה תבדוק את זה