3 תשובות
לפעמים הם מתקנים זוויות של דברים בהתאם לאיך שהשיניים זזו, אולי לזה הכוונה, ובשביל זה צריך לראות בדיוק איך להזיז
שואל השאלה:
אני עם הגשר כבר קרוב לשנה והשיניים שלי די התיישרו והצטמצמו הרווחים.. אז למה שיצלמו?
אנונימית
צילום פנורמי זה פשוט לצלם אותך מכל מיני זוויות כדי לראות בדיוק מה צריך לתקן, על הזזת קוביות לא שמעתי
באותו הנושא: