5 תשובות
שואל השאלה:
אני בת חח
אנונימית
גם לי יש אוסידי שמפריע לאורח החיים (קצת, לא ברמה גבוהה בכלל) ולא אמרתי כלום על זה אז לא הורידו
אם זה לא מפריע לך כל כך אל תגידי כלום על זה
אנונימית
אני לא מאמין שיורידו לך כי זה לא פוגע לך בתפקוד ומאמין שכן תוכל ללכת לקרבי
שואל השאלה:
אני לא אוכל להיות בקרבי?
אנונימית
כן אבל קצת