הוא ראה שם גור כלבים והוא לקח אותו לחושה ואחרי יומיים שהוא וחבר שלו חזרו ועברו במכס, החיילים הישראליים לא הסכימו לו להעביר אותו אז הוא הביא אותו לאיזה בדואי ואמר לו שישמור עליו והם החליפו מספרים כדי שיעדכן אותו מה איתו והוא כל הדרך בכה ונכנס לעצמו והיה בשקט. עבר כבר שבוע והוא עדין עצוב וכל הזמן אומר לי שהוא חושב על הכלב מה איתו והוא ממש חופר לחבר שלו שירדו עכשיוו לסיני יוציאו אישור מהווטרינר של הכלב להעביר את הכלב במכס ושיביאו אותו אבל חבר שלו לא מוכן לרדת שוב לסיני. מה לעשות?? הוא לא רוצה כלב אחר הוא רוצה דווקא אותו