21 תשובות
כדי שתשאל שאלות מפגרות
כי בא להן?
למה שחיפים הולכים לים?
כמו שאתה שם בוקסר
אנונימית
מה אכפת לך?
אסור להן?
איכס מגעיל
כי הן יכולות
כי הן רוצות והן יעשו מה שבא להן
יש להן ביטחון עצמי גבוהה יותר ממודעות
סתם סתם לא יודעת כי בא להן ולא אכפת להן מה יחשבו עליהן.
למה אבא שלך לא שם קונדום?
למה לא מה הם שונות מהרזות הם בדיוק כמונו רק שיש להם יותר שומן בגוף וזה לא אמור להפריע להם ללכת איך שהם רוצות
כי הן רוצות ודעתך לא מפריעה להן
כי בא להן
כי זכותן להתלבש איך שבא להן
כי החברה לא תחליט עליהם
כי הן יכולות
אני שמנה , שיעשו מה שהן רוצות
אני אישית לא אלבש את זה כי יש לי מודעות וזה לא מחמיא לי
תגידו מה שתגידו העצמה נשית, בא להן, ביטחון עצמי, זה דוחה!!! וכשאני רואה אישה מלאה צלוליט ושומן מתפרץ מכל הכיוונים הולכת בים זה מגעיל אותי, קצת מודעות עצמית לא תזיק ולא כל בגד ים מתאים לכל אישה
אנונימית
בתור שמנה ^ זה נכון אולי ניסחת את זה לא טוב עם המילים האגרסיביות שלך אבל אני מסכימה איתך .. אנחנו לא צריכות להחביא את השומן שלנו אבל אין צורך גם לתת לו לנזול מהחזיה והתחתון בים .
למה שמנים הולכים לבית ספר
אנונימית
כי חובה ^ חחח
כי בא להן להשתזף?
^ קקי עם תירס
אה כן זה בכלל לא היה בציניות
אנונימית
גם אני בציניות אפילו הוספתי חחח
כי אין להן מודעות עצמית שזה לא נראה טוב
אנונימית